Sećam se objave o organizaciji trening kampa u Portugalu koji se planira u oktobru. Mesto odrzavanja je Albufeira. Plan je da se tokom 7 dana druzimo kroz razne aktivnosti. Članovi zajednice ASICSFrontRunner iz različitih zemlja na jednom mestu, svi imaju isti cilj druzenje I ljubav prema kretanju. Zvuči fenomenalno tako savršeno, naravno odmah sam poželela da budem deo tog događaja. Nakon apliciranja za kamp nisam odmah izvučena stim da je ogranicen broj učesnika dogadjaja na 75 članova.

Ali nakon nekog vremena saznajem da sam i ja jedan od učesnika i da odlzim na kamp. Mojoj sreci nema kraja. Iz tima Srbije idemo nas dve što me dodatno raduje, volim naša zajednička putovanja i druženja. Došao je i taj dan krećemo na kamp, ushicenje raste. Putujemo od Beograda do aerodroma Faro u Portugalu. Stižemo uvece dan pre početka kampa. Već na aerodromu nailazimo na učesnike kampa i odatle se zajedno organizujemo za odlazak do Albufeire i hotela u kome smo smešteni. Dobra energija se već oseca i stižemo do odabranog hotela Victoria Sports & Beach  4 ☆ koji je savršeno mesto za boravak sportista. Hotel ima odličan sadrzaj za sport a sobe i recepcija su  dekorisani motivima trkača. Sve u vezi ovog dogadjaja  je isplanirao do savršenstva od strane Dejvida i Line koji nista ne prepuštaju slučaju. Smeštamo se u hotel i avantura kreće.

Prvi dan započinjemo poklonima dobrodošlice koji su nam pripremili. Svi pokloni su pažljivo odabrani. Tu su Asic oprema i novi model Novablast3tr patika, Arena oprema za plivanje i surf, Maurten proizvodi.....Hvala svim sponzorima na proizvodima vrhunskog kvaliteta. Resili smo da isprobamo Novablast3tr koje su idealne za roud i trail staze.

Delimo se u timove i krecemo na trcanje koje je bilo jako zabavno sa usputnim zadacima i nepoznatim stazama na kojima pratimo znakove do dolaska na cilj. Ja sam u crvenom timu, zabava je odlicna a patike su pokazale vise od očekivanog vec prilikom prvog trcanja.

U narednim danima za treninge trčanja zadužen je naš trener koji je bio pravo oduševljenje za sve učesnike. Zamislite trenirate sa Mustafom Muhamedom koji je nacionalni rekorder i istrči maraton za 2:10:03 a osim toga je sjajan čovek i voli druženja. Hvala Mustafi na vremenu i znanju koje je podelio sa nama tokom kampa.

Tokom sedam dana organizovane su različite aktivnosti i ja želim ići na sve, sve je interesantno i vrhunski organizovano, jednostavno to se ne propusta. Od treninga disanja, joge, surfovanje, plivanja, teretane, bicikla, ucenja o hidrataciji, teambuildinga na plaži.

Jedna od aktivnosti je voznja biciklom i obilazak predela kroz Portugal sa Mary Brruger. Izmedju lakse i teze rute odlucujem se za tezu varijantu i duzu rutu od 60km zadovoljstva po predelima Portugala. Ekipa je spremna , bicikle su spremne i avantura moze da počne. Hvala Mary na organizaciji i danu koji ce se pamtiti.

Jedna od najdražih aktivnosti tokom kampa je team building na plaži i igre bez granica. Odlazimo na plažu koja je u blizini hotela. Kreće zabava i druženje, sreca i energija se osećaju u vazduhu. Podela timova po bojama i ja sam opet red tim ?❤

Toliko emocija na jednom mestu 23 zemalja i 75 učesnika. Ovo je zaista dan za pamćenje.

Došao je trenutak i za novo iskustvo nesto sto ranije nikad nisam probala.Oblacimo Arena odela za surf i krecemo na čas surfovanja.Vecina nas nikad nije surfovala. Svi su nestrpljivi da probaju. Sa instruktorima smo prošli kroz osnove i tehniku i pravac voda. Zabavi i sreci nema kraja.Ovo je zaista predivno bas smo se zabavili.

Svaki dan je bio ispunjen događajima. I ako je prošlo vreme od samog dogadjaja ja i dalje u mislima trcim plažom dok mi se nizu uspomene. Nova poznanstva koja smo stekli,  pozitivna energija I uspomene koje smo poneli bice zauvek u mom srcu. Nedostaju mi jutarnja trčanja plažom.

Poslednji dan kampa je rezervisan za opuštanje i naravno žurku sa crnim sesirima. To je tradicija koju Frontrunneri obožavaju. Šta reći osim da je bilo fenomenalno, djuskali smo uz dobru muziku i družili se uz zajedničku večeru koja je bila organizovana u clubu izvan hotela.

Veliko hvala svima koji su bili deo ovog događaja, svako od vas je doprineo da ovaj kamp bude poseban i da se pamti. Hvala Dejvidu i Lini na vremenu i trudu koji su uložili da organizuju savršen kamp i provedu vreme sa nama. Hvala svim sponzorima koji su nam obezbedili opremu i proizvode na profesionalnom nivou uz koju smo se osećali sigurno i posebno. Hvala svim trenerima koji su nam posvetili vreme, podelili svoje znanje i družili se sa nama.

Sve uspomene i nezaboravne trenutke  zabelezili su Andy, Laura, Cristi i Patrice. Hvala na neverovatnim fotografijama i snimcima koji će nas uvek sećati na vreme provedeno u Portugalu.

Srecna sam što sam imala prilike da budem deo ovog dogadjaja i nadam se  ponovnom druzenju. Volim vas sve ❤ One Team # ASICSFRontRunner